عايز تضحك ؟؟؟ تعالى



- غلبان راح يشترى ب جنيه لحمه فرد عليه الجزار مفيش بجنيه لحمه لح عليه فاعطاه
قطعه معجبتش الراجل
الجزار قاله متجي تشترينى احسن قاله انا مش جاى اشترى عجل


- مره واحد مسطول واقف قدام الظابط وهو بيقوله ازاي تخبط الراجل ده بالعربيه قاله
مانا قولتله وسع وسع وهو مرديش
روحت داخل فيه
فسأل الظابط التاني وقاله ليه ماوسعتش
قالي ياباشا
انا حاولت بس انا كنت قاعد في الدكانه


- مره واحد بيقول لواحد صاحبه: اسكت مش انا حماتى ماتت امبارح..قاله لا حول ولا قوه الا الله يا رب..
ماتت ازاى الست دى
قاله وانا واقف معاها فى البلكونه
وقعت من الدور الخامس... قالهلا حول ولا قوه الا الله يا رب
دى موته وحشه أوى
قاله لأ.. ماهى ماوقعتش على الارض... قاله امال ماتت ازاى
قاله وقعت على سلك الكهرباء... قاله يا ساتر يارب دى موته وحشه أوى.. ماتت متكهربه
قاله لأ يا عم.. ماهى الكهرباء كانت مقطوعه... قاله امال ماتت ازاى بس
قاله اصل السلك نطرها في حمام السباحه...
قاله لا اله الا الله ماتت غرقانه
قاله بس يا عم اعوذ بالله...
ماهي اول ما نزلت فى الميه... الطشه رفعتها على منط الحمام وطلعت عندى فى البلكونه تانى...
قاله امال انت بتقول ماتت ازاى
قاله ما انا لما ما لقيتش فايدة رحت خانقها بالإيشارب


- مره كتكوت معلق سلسله على هيئه امليت راح صاحبه ساله ايه الصوره دى قاله
دى صوره اخويا الشهيد


- دكتور اسنان دخل خناقة حشوه


- مجموعة دول تبرعت للصومال بشحنة ادوية ، فرجعتها الصومال كلها ليه ؟
لانها كلها بعد الاكل .


- واحد صعيدى غبى بيموت بيموت فبيقولوله انطق الشهادة بسرعه قاللهم
(دبلوم صنايع)
- مره واحد صعيدى خبتطه عربيه
فخد تعويض 50 الف جنيه راح وقف قدام القطر وقاله خش يا ابو الملايين
- واحد بلدياتنا وقع من الدور العاشر
مسكين جاله صداع
-واحدة ست راحت تخطب لولدها فسألتها العروسة
هو بيدخن؟ قالتلها لما بيكون سكران بس
- واحد عربجى دخل فرح قال..رفصنى يا جدع
-تلاثه محششين وقفوا تاكسي ..
سواق التاكسي لاحظ انهم محششين قام مشغل العربيه
و طفاها تاني ....
و قالهم : احنا وصلنا
الاول : اداله الاجره......
التاني: قاله شكرا
التالت : لف ناحية السواق و اداله ع افاه
السواق افتكر ان التالت فهم الملعوب
لكن اتفاجئ لماقاله : المره الجايه
ماتبقاش تمشي بسرعه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق