قصة وداع

۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩ ۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩
۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩
۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩




۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩





۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩
۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩



۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩




۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩




فرقتنا السنين
ضاع في طريقها الحنين
والقلب عاش حزين
والسؤال الغلط كان من مين؟



۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩


جيت اسلم عليكي
فجاه وحشتني عنيكي
قلت لازم اجي ليكي
واعرف تاني عملت ايه فيكي؟؟


۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩
جتلي تاني ليه
ومنفذتش الي اتفقنا عليه
كان لازم الاول تفكر
انك كده هتجرحني اكتر
الماضي خلاص مات
وانا مش عايزه اتكلم في الي فات

۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩

لا لازم تتكلمي
ولازم تفهمي
اني لسه بحبك
ومش قادر على بعدك
انا بعشق بجد قلبك



۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩
يعني مش عارف عملت فيا ايه
يعني مش عارف ظلمتني قد ايه
سبتني علشان غلطه مكنش ليا سبب فيها
ودلوقتي بتقولي عملت ايه ؟؟

۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩

يمكن غلطت غلطه بسيطه وكان لازم تسامحيني
بس انتي كده بتضيعيني وبتضيعي سنيني
مينفعش ادي لحد غيرك حبي وحنيني



۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩

طلععتني انا الي غلطانه
وانا بدموعي وحرتي ووجع قلبي في لياليا سهرانه
انت الي خدت قرار بعادنا وانا وافقت ومش ندمانه

۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩

خلاص انا غلطان
وبجد اوي ندمان
بس سامحيني
بجد انا حيران
وحشتيني اوي ونفسي تضميني



۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩

عمري ما هصدق تاني واسلم قلبي ليك
واعشقك واتنازل عن كل حاجه واموت فيك
عمري ما هبكي تاني عليك
كفايه بجد مش عايزه اجرح تاني فيك



۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩

ارجعيلي وخديني لجنتك تاني
والمره دي صدقيني مش هكون اناني
بس ارجعيلي ده انا بموت
ارجعي علشاني



۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩
كفايه كلامك بيوجعني بجد
عمري ما اتوجعت من أي كلام حد
بس كلامك بيكسر فيا وبيسرق من عمري الوقت

۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩

هاتي اديكي والمسي اديا
رجعيلي فرحه الدنيا
فاكره لما كنت بطير معاكي في السحاب
وننسى البشر في ثانيه



۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩

كلامك بيخليني احن وارق
وقلبي دلوقتي اوي بيدق
بس عمري ما هتنازل عن قراري
مع انه هيكسرني وهيعيشني دايما وسط ناري
وهشوف بعنيا دماري

۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩

انا مش هياس من حبك ابدا مهما يكون
مهما الف العالم كله والف الكون
هتفضل حياتي بمعنى واحد ولون
معناها انتي ولونك انتي



۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩
وانا عمري ما هنساك
ولا هنسى احلى ايام قضيتها معاك
انا كنت ليك زمان ملاك
لكن يا خسارة نزلتني من سماك



۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩

قبل ما امشي هوصيكي وصيه
اوعي في يوم الايام تقسيكي اكتر من كده عليا
كفايه الندم الي عايش جوايا وفيا
ويوم ما اجي في بالك ادعي دعوه حلوه ليا



۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩
وانا كمان هوصيك وتوعدني
انك تنساني وتسبني
مش عايزه اشوفك
ولا اسمع صوتك
ولا تقرب مني
ابعد بعيد اوي عني

۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩

فرقتنا السنين
ضاع في طريقها الحنين
والقلب عاش حزين
والسؤال الغلط في مين ؟؟



۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩



آسف لو كنت طولت عليكم , لاكن من زمآن ونفسي احط الموضوع في المكآن المنآسب,

وربي يعلم كيف تعبت في تنسيق هذه البيوت من الكلمآت حتي تتمآشي مع بعضها ,,,



۩╣ قــ،ــ،ـصـ،ـة وداع ╠۩
تم بحمد الله ,,,

هناك تعليق واحد:

  1. Anonymous2:07 ص

    انا مش عارف اقول ايه بجد
    بصراحه روعه والقصه دي موجوده كتير دلوقتي علشان كده اي حد هيقراها هيحسها علي طول
    الف الف شكر

    ردحذف